סטודיו לכלות - פעם בחיים

יום שני, ספטמבר 07, 2015

בעקבות פריחת ענף הארועים והחתונות 

חתונה היא אירוע של פעם בחיים וכל כלה חולמת על יום בלתי נשכח.  הקונספט הייחודי של סטודיו לכלות "פעם בחיים" הממוקם בראשון לציון שייך למעצבת שמלות הכלה רחל ארז, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ- 20  שנה בתחום ובטיפול בכלות לפני היום הגדול.


המתחם  מרכז את כל צרכי הכלה תחת קורת גג אחת.
לפני עשור הקימה רחל את "פעם בחיים" בראשון לציון, סלון כלות שהוא הרבה יותר מסלון כלות. "פעם בחיים" נוצר ותוכנן בדיוק רב, בכדי להגשים את כל החלומות של הכלות ולהפוך אותן לכלות של פעם בחיים. במבנה בן 3 קומות עובדים במרץ צוות מעצבות אשר נבחר בקפידה בראשותה של מעצבת שמלות הכלה מלי פטיטו, לצד צוות מקצועי שאמון על  עיצוב שיער, טיפוח הציפורניים, איפור, התאמת תכשיטים ועוד.
כל כלה מוזמנת לפגישת היכרות עם הצוות, בכדי לבחור לעצמה שמלה בהתאם לסגנונה הפרטי .  מעצבות המקום משתתפות בהשתלמויות ומתעדכנות בטכניקות ובטרנדים החמים בעולם העיצוב והיופי בכדי להציע ללקוחה את השירות הטוב ביותר שקיים ולהגשים את חלומן.  באחת הקומות בסטודיו תמצאו גם מחלקת תכשיטים אופנתיים ויוקרתיים, המשובצים באבני סברובסקי ופנינים, שיתאימו לכל אחת מהשמלות שמעוצבות בסטודיו.
במהלך השנים הסטודיו הרחיב את שירותיו וכיום הוא מציע את שירותיו גם לבני המשפחה המורחבת והחברים הקרובים, בין השאר עיצוב שמלות ערב, איפור  ושיער.

 


תהליך הכנת הכלה ביום החתונה
צוות הסטודיו מקבל את הכלה בבוקר החתונה, שם היא מתארגנת יחד עם המלוות שלה לאורך כל היום כולו ודואג לכל דרישותיה עד הפרט האחרון. סלון הכלות "פעם בחיים" מעוצב באופן מרווח, נעים ואסתטי, על מנת שהכלה והמלוות שלה תוכלנה להרגיש בנוח לבלות בו את היום המרגש. ביום החתונה תתארח הכלה ותתפנק עם ארוחת בוקר/בראנץ מזינה, מקלחת , חדרי הלבשה להתרעננות ולמנוחה ומהסטודיו תצא בהרגשה עילאית של פעם בחיים הישר לאולם שם תפגוש את החתן המיועד.


טווח המחירים עבור שרותי הסטודיו נעים בן 7500 ₪ - 10,000 ₪ וכוללים עיצוב שמלה , איפור כלה , תסרוקת התאמת תכשיט , ארוחת בראנץ' מפנקת וחדרים להתארגן יחד עם בנות המשפחה והחברות.

Trash The dress

חתונה היא אירוע של פעם בחיים וכל כלה חולמת על יום בלתי נשכח אבל גם על צילומים מרהיבים ומיוחדים. כלות שנמאס להן מצילומים שגרתיים של חתן-כלה, מתחברות לטרנד הבינלאומי Trash The dress שבמסגרתו מצטלמים בשמלת כלה מעוצבת ולאחר מכן... הורסים אותה! בחוף הים או בכל מקום אחר כיד הדימיון החביבה על החתן והכלה והצלם שלהם.

כעת מתחברים בסטודיו לכלות "פעם בחיים לטרנד ומציעים חבילת "טרש דה דרס" לכלה – חבילה הכוללת איפור ושיער מלא, של הצוות המקצועי של הסטודיו, בנוסף לשמלת כלה  מעוצבת וכל אלה במחיר – 1999 שקלים בלבד.



סטודיו לכלות "פעם בחיים" בראשל"צ יקיים מכירה חד פעמית!
שמלות כלה ותכשיטים במחירים של עד 70% הנחה.
הזדמנות נדירה לעשרה ימים בלבד להיכנס לאאוטלט הראשון לכלות ולרכוש שמלות כלה, חצאיות, מחוכים, תכשיטי כלה שמלות ערב ועוד
המכירה תתקיים עד אחרי החגים – עד ה-7 לאוקטובר 2015

מדובר במכירה חסרת תקדים של עשרות דגמי שמלות כלה, חצאיות, מחוכים, שמלות ערב, תכשיטי כלה במחירים חסרי תקדים – על מנת שכל אחת תוכל להרשות זאת לעצמה ביום חתונתה.

במסגרת המכירה המיוחדת ימכרו שמלות כלה הכוללות דגמים אופנתיים בהתאם לטרנדים העיצוביים של השנה , מבדים איכותיים, תפירה עילית ובעיצוב אישי של מעצבות הבית של סטודיו "פעם בחיים" בראשון לציון. * במכירה מוצעות גם שמלות לנשות הקהל הדתי מסורתי.









לצד שמלות הכלה מצטרפים למכירה עוד עשרות פריטי אופנה נלווים כגון שמלות ערב, חצאיות,  כלה לצד מחוכים תואמים, בגדי גוף משובצים באבנים ותכשיטי כלה.

מחירי הפריטים ב-10 ימי המכירה ינועו סביב 70% הנחה ממחיר המחירון ויעמדו על :
שמלות כלה – החל מ-1,500 ₪ עבור שמלה שמחירה המלא היה 5,000 ₪
תכשיטים – החל מ -150 ₪ עבור תכשיט שמחירו היה 500 ₪
שמלת ערב – החל מ-999 ש"ח עבור שמלת ערב שמחירה היה 3,000 ₪









סטודיו לכלות "פעם בחיים", רח' הרצל 13 ראשון לציון , טלפון: 03-9562279
בקרו גם באתר: http://www.pambahaim.co.il/


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook