היי אנשים יקרים.
הבוקר להפתעתי אחרי סופה של 3 ימים עם שלג בכל המקומות הגבוהים בארץ, באה לבקר וללטף
אותנו השמש הנעימה והמאירה והאוויר בחוץ סוף סוף נקי.
אני מאוד אוהבת ימי שמש אחרי ימים רבים של גשם. כמובן שקריצה כזאת מבחוץ לא מאפשרת לי להשאר בבית.
אז בחרתי ללבוש את הג'קט העשוי מבד כותנה עבה ומחמם שקניתי באחת מההשקות שהוזמנתי אליהן.
מכוון שאני יחסית קטנטונת החלטתי לאמץ את הג'קט ולהפוך אותו לשמלת אוברסייז שמחמיאה לכל אחת.
אני אוהבת שמלות אוברסייז הן נוחות מאוד, מתנפנפות ורחוקות מהגוף כך שאפשר לנשום לרווחה
ולטשטש את הבטן שתמיד מבצבצת אחרי ארוחה טובה.
גם את הצעיף רכשתי באותו מקום ואני מאוד אוהבת את הצבע שלו.
אז מי אמר שאברסייז משמין?
את התיק קניתי ממש במקרה לפני שנתיים כשנסענו לטייל עם הילדים בירושלים באחד מימי חופשת סוכות. כמובן שעל ממילא לא פוסחים. שם פגשתי אותו, את התיק. כמובן שזאת הייתה אהבה ממבט ראשון, אחרי 10 דקות התיק היה שלי.
שיהיה שבוע נפלא לכולנו,
חיבוק חם
גלית
הבוקר להפתעתי אחרי סופה של 3 ימים עם שלג בכל המקומות הגבוהים בארץ, באה לבקר וללטף
אותנו השמש הנעימה והמאירה והאוויר בחוץ סוף סוף נקי.
אני מאוד אוהבת ימי שמש אחרי ימים רבים של גשם. כמובן שקריצה כזאת מבחוץ לא מאפשרת לי להשאר בבית.
אז בחרתי ללבוש את הג'קט העשוי מבד כותנה עבה ומחמם שקניתי באחת מההשקות שהוזמנתי אליהן.
מכוון שאני יחסית קטנטונת החלטתי לאמץ את הג'קט ולהפוך אותו לשמלת אוברסייז שמחמיאה לכל אחת.
אני אוהבת שמלות אוברסייז הן נוחות מאוד, מתנפנפות ורחוקות מהגוף כך שאפשר לנשום לרווחה
ולטשטש את הבטן שתמיד מבצבצת אחרי ארוחה טובה.
גם את הצעיף רכשתי באותו מקום ואני מאוד אוהבת את הצבע שלו.
אז מי אמר שאברסייז משמין?
את התיק קניתי ממש במקרה לפני שנתיים כשנסענו לטייל עם הילדים בירושלים באחד מימי חופשת סוכות. כמובן שעל ממילא לא פוסחים. שם פגשתי אותו, את התיק. כמובן שזאת הייתה אהבה ממבט ראשון, אחרי 10 דקות התיק היה שלי.
שיהיה שבוע נפלא לכולנו,
חיבוק חם
גלית
שמלהֿ\COTTON
מגפיים/גויה
צעיף/COTTON
תיק/רונן חן
כובע/רוקלאם
משקפיים/RAY BAN
מגפיים/גויה
צעיף/COTTON
תיק/רונן חן
כובע/רוקלאם
משקפיים/RAY BAN
שלום יקיריי,
בשבוע שעבר הוזמנתי ליום צילום לקטלוג 2015 של מעצבת שמלות הכלה גלי קרטן.
גלי היא בוגרת שנקר בהצטיינות אשר סיימה סטאז' אצל מעצב העל "גאלינו", מעצב הבית דאז של בית האופנה "DIOR"
זה היה פשוט תענוג לראות את המבחר היפהפה, הייחודי והמושקע על הדוגמנית המהממת שיובאה מחו"ל במיוחד עבור הפקה זו.
בשבוע שעבר הוזמנתי ליום צילום לקטלוג 2015 של מעצבת שמלות הכלה גלי קרטן.
גלי היא בוגרת שנקר בהצטיינות אשר סיימה סטאז' אצל מעצב העל "גאלינו", מעצב הבית דאז של בית האופנה "DIOR"
זה היה פשוט תענוג לראות את המבחר היפהפה, הייחודי והמושקע על הדוגמנית המהממת שיובאה מחו"ל במיוחד עבור הפקה זו.
חלומה של כל אישה ( מי שעדיין לא התחתנה ) זה להראות הכי יפה שיש ביום חתונתה. ובכן גלי קרטן יכולה להגשים לך את החלום.
בימים אלה מציגה לנו גלי קרטן את קולקציית 2015, כאשר החזון המוביל אותה הוא שמירה על ייחודיות, איכות ויוקרה.
הקולקציה ייחודית ושמלות הכלה מאופיינות בקו בעל מראה רומנטי המשדר עידון ורכות.
השמלות משדרות נשיות ועדינות עם מחשופים עדינים,שמלות הדוקות בגזרה קיסרית ויוקרתית
יש בהן שיק ייחודי תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ולעיתים נגיעות "וינטאג'" מהעבר.
התפירה היא עילית בהשראת עולם הוינטאג' והקוטור ומסרטי קולנוע ישנים, כוכבות הוליווד משנות ה20 וה30. סוף המאה ה19 עם שמלות בצללית שעון החול, מחוכים ושובלים רומנטיים.
הבדים הרכים והאיכותיים כגון שיפון משי מקומט, מוסלין, סטין משי, ועד תחרות צרפתיות עמוסות חרוזים, פנינים ורקמות ייחודיות בעבודת יד.
הבדים הרכים והאיכותיים כגון שיפון משי מקומט, מוסלין, סטין משי, ועד תחרות צרפתיות עמוסות חרוזים, פנינים ורקמות ייחודיות בעבודת יד.
גלי אינה מתפשרת גם על איכותם של הבסיסים והבטנות, כל בד שבא במגע עם הגוף יהיה טבעי נעים ונושם.
כלה של גלי עוברת
תהליך ייחודי ואינטימי שבסופו נתפרת שמלה הייחודית רק לה.
רואים שבחירת הקולקציה נעשתה במחשבה ובקפידה.
צילום- אמיר לוי
התמונה הראשונה - גלית אובר
חיבוק חם ממני
גלית
רואים שבחירת הקולקציה נעשתה במחשבה ובקפידה.
צילום- אמיר לוי
התמונה הראשונה - גלית אובר
חיבוק חם ממני
גלית
בתחילת השבוע הוזמנתי לתצוגת האופנה של קסטרו לקיץ 2015 אשר התקיימה בהיכל הספורט העירוני החדש בתל אביב.
הבמה היתה מרובעת ונראתה כחוף
ים עם 2 גלים גדולים אשר מתוכם יצאו הדוגמנים/יות, ובמרכז הבמה עמד עץ אקליפטוס שסימל את השורשיות.
על הבמה היתה הזמרת דקלה כשהיא לבושה בשמלה מהממת בצבע צהבהב מתוך הקולקציה החדשה של
קסטרו ויחד עם להקת נגנים, הנעימה את אזננו במוזיקה תואמת להשראת הקולקציה.
האירוע, כמו כל האירועים של קסטרו היה ברמה מאוד גבוהה ובמקום נכחו שחקנים,
ידועני אופנה וסלבריטאים.
הקולקציה עוצבה בהשראת ערי נופש בים התיכון, אופנה
שקושרת עשייה מסורתית, תיירות חופש ומסיבות.
בקולקציית הגברים היו הרבה פריטים מבוססים על לבן, מה שמאוד מתאים
לחופש
חלקם עם טקסטורות ורקמות, גזרות אוברסייז, מכנסיים רחבים, מכנסי פנסים והרבה ברמודות.
עושה רושם שהקיץ הזה יהיה נוח ואוורירי,
אני באופן אישי מאוד התחברתי לקולקציה מכוון שהיא היתה פרקטית והוצגו בא פריטים שכל אחד מאיתנו יכול ללבוש.
את מעצבת הנשים דגנית הולינגר רם אני מכירה מלפני 20 שנה. זה היה נחמד
לפגוש אותה אחרי המון שנים ולפרגן לה על
הקולקציה J
ואם בא לכם לראות על מה אני מדברת. אתם מוזמנים לצפות בתצוגה.
שיהיה לנו שבוע נפלא
חיבוק חם ממני
גלית
היי אנשים יקרים,
בפוסט הזה אני מספרת קצת על עצמי כדי שתבינו מאיפה הגעתי ולמה הצטלמתי במשק.
אני גרה במושב כפר יהושע אבל אינני "מושבניקית" אמיתית, נולדתי וגדלתי בעיר
לכפר יהושע הגעתי בהדרגה, קודם עברנו מחיפה לישוב קהילתי ומשם לדבר האמיתי - לכפר.
אני מאוד אוהבת לגור פה למרות שאני מוצאת את עצמי הרבה על כביש שש לכיוון תל אביב אבל תמיד שמחה לחזור לירוק המשגע הזה.
יש פה משהו פסטורלי, מרגיע ואנשים מקסימים.
ומה עם סטייל??
אז כן, יש פה גם סטייל,המושבניקים הצעירים מזמן כבר לא מטיילים עם בגדי "פלחים"
אז מי אמר שאי אפשר לעבוד במשק ולהתלבש כמו שצריך.
הנה דוגמא קטנה ל - איך אפשר לעשות זאת.
צולם במשק של אנקורי..
חיבוק חם ממני
גלית
שמלה - Emma
משקפיים - דיזל
מגפיים - דיזל
בפוסט הזה אני מספרת קצת על עצמי כדי שתבינו מאיפה הגעתי ולמה הצטלמתי במשק.
אני גרה במושב כפר יהושע אבל אינני "מושבניקית" אמיתית, נולדתי וגדלתי בעיר
לכפר יהושע הגעתי בהדרגה, קודם עברנו מחיפה לישוב קהילתי ומשם לדבר האמיתי - לכפר.
אני מאוד אוהבת לגור פה למרות שאני מוצאת את עצמי הרבה על כביש שש לכיוון תל אביב אבל תמיד שמחה לחזור לירוק המשגע הזה.
יש פה משהו פסטורלי, מרגיע ואנשים מקסימים.
ומה עם סטייל??
אז כן, יש פה גם סטייל,המושבניקים הצעירים מזמן כבר לא מטיילים עם בגדי "פלחים"
אז מי אמר שאי אפשר לעבוד במשק ולהתלבש כמו שצריך.
הנה דוגמא קטנה ל - איך אפשר לעשות זאת.
צולם במשק של אנקורי..
חיבוק חם ממני
גלית
שמלה - Emma
משקפיים - דיזל
מגפיים - דיזל
היי אנשים יקרים,
התלהבות כזאת, חסרת
מעצורים
עכשיו אני בולע את הרוק
שמצטבר לי
בחלל הפה
הזדמנויות כאלה בחיים לא
יהיו הרבה
בחולצת פסים דקה וכובע
משונה
זה העיניים שעושות את
ההבדל
כזה יפה
כשהילדה שלידי מספרת לי
כמה שקשה
ואיך האנשים שלידה עוצרים
אותה ומה יהיה
בחולצת פסים דקה וכובע
משונה
זה השפתיים שנותנות לי
נשיקה בפה
עכשיו אני נבהל ואז
חוזר....
מילים ולחן – עברי לידר
כן כן גם שיר עם חולצת הפסים.
את האאוטפיט הזה אני ממש
אוהבת. אין כמו חולצת פסים שתכניס קצת עניין ללוק שלנו.
חולצת פסים קלאסית
עם פסים כחולים דקים על רקע לבן.
אפשר ללבוש אותה עם
מכנסיים מבד, ג'ינס, חצאית, בלייזר...
אפשר להראות איתה במראה
קלאסי או במראה ספורטיבי תלוי עם מה משלבים אותה .
למרות שטוענים שפסים
לרוחב מרחיבים , אם הפסים דקים , הבד נעים ורך והגזרה נכונה, הפסים לא ירחיבו ואף
יחמיאו.
בעיני את חולצת הפסים
אפשר להוסיף לרשימת ה -Must
Have
לחולצת הפסים יש עבר
מפואר, מקורה בדייגים והסוחרים מברטאן שבצרפת עוד במאה ה-19.
לימים, הייתה זאת קוקו
שאנל שאימצה את חולצת הפסים כחלק מתצוגות האופנה שלה. חולצת הפסים הייתה בשיאה כבר
בשנות החמישים והשישים אך תמיד נשארה באופנה.
היו לי המון חולצות פסים בכל
מיני צבעים ובכל מיני גזרות לאורך השנים.
כמובן שגם לאימא שלי
הייתה אחת כזאת בשנות השישים ואפילו מצאתי תמונה ישנה שלה עם אחת כזאת.

בצד ימין
- האימא המדהימה שלי עם חולצת הפסים שלה. בצד שמאל - אודרי הפבורן
עם חולצה דומה באותה תקופה.
שיהיה שבוע נפלא לכולנו.
חיבוק חם ממני
גלית
חולצת פסים - מהארון שלי
ג'קט - קסטרו
חצאית - MIZO
משקפיים - דיזל
צמיד - ברשקה
נעליים - NINE WEST
שרשרת - מג'נטה רמת ישי




















