פוסט צבעוני במיוחד בשבילך

יום ראשון, מרץ 15, 2015

היי אנשים יקרים ובמיוחד היי לכל אוהבי Desigual.

כן זה קרה. רשת Desigual  נחתה באופן רשמי בישראל!

בשבוע שעבר נכחתי בתצוגת אופנה מרהיבה וצבעונית של רשת יבואני האופנה Irene.
הרשת מייבאת מותגי אופנה איכותיים ומוקפדים ברמה גבוהה מאוד.















מותגי הרשת הם:

Leo Guy Paris 

 מותג צרפתי הממוקם בלב פריז,  
הקולקציה לקיץ 2015 נותנת מענה לצרכי האופנה של אישה חושנית ואלגנטית. ההדפסים האסרטיביים, הרקמות הצבעוניות העשירות יוצרים אוסף גדול ומרשים של קולקציה אחת רומנטית, נשית ואלגנטית.

Joseph Ribkoff

המותג הקנדי  מציע סגנון ייחודי בתוכה שמלות לכל אירוע, ביום, בערב או לאירוע רשמי. המוניטין של ג'וסף בנוי על חדשנות ואיכות. שני האוספים מעניקים מצוינות ללא תחרות.


Desigual 

את המותג הספרדי המאופיין בעיצובים שונים, אופטימיים ובצבעוניות עזה, הכרתי פעם ראשונה כשאחותי חזרה מספרד.
לראות אותה לבושה בשמלה  ססגונית היה פשוט חגיגה לעיניים. היא כמובן הפכה להיות מאותן נשים שבכל הזדמנות או נסיעה לחו"ל דאגו להוסיף איזשהו פריט שלהם למלתחה הפרטית שלהן. ( כמובן שלתצוגה הזאת היא הצטרפה אליי ואף רכשה מספר פריטים לחידוש מלתחת ה Desigual  שלה.

קצת על עליהם,
Desigual  החלה בשנת 1984 כאשר הסיסמא של דיזיגואל היא "Life Is Cool" .בקולקציה ניתן למצוא גם דגמים של תיקים, חגורות ואביזרים משלימים אחרים.
הקונספט של Desigual הינו : "Happy Casual "המאופיין בעיצובים קלילים, נוחים שקל ללבוש אותם. ומתחלק ל3 חלקים: Galactic, דיזיגואל, Happy Tour.



Galactic השם לקוח מההדפסה המעגלית המפורסמת של דיזיגואל, בה ניתן למצוא צורות בשלל צבעים ופרחים טרופיים ועיצובים עם השפעה הודית.
Desigual ה-DNA  של המותג מתעדכן באותיות, ביטויים, לבבות מצוירים ביד ועוד. בקולקציה הנוכחית צורת הלב הוא סמל חזק החוזר על עצמו יותר מאי פעם ומשמש כמוקד עיקרי בגווני שחור לבן ואדום.החלק האומנותי יותר של האוסף מוזכר מתרבות הפופ. בצבעי שחור ולבן חזקים עם עולם צבעוני של פירות הכולל הדפסי אבטיח וקיווי.

Happy Tour  בהשראת הים התיכון, המציג זוויות שונות של מלח עם פסים. וסגנון בהשראת איביזה בצבע לבן עם כתמים טבולים ואלמנטים עממיים.







בנוסף לאופנת אירן רשת חנויות נוספת:

Gerry Weber
רשת חנויות בנלאומית לנשים אשר לא מתפשרת על איכות הבגד ושומרת על סטנדרטים גבוהים
הקולקציה לקיץ 2015 מחברת בין המראה הטרנדי והקלאסי.
החומרים נבחרו בקפידה והחיתוכים הקטנים נותנים לכל בגד אופי מיוחד.


שלכם,
גלית








You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook