יום פינוק מתנת JUNGLE FEVER

יום שלישי, מרץ 15, 2016

היי יקרים שלי,

ביום שלישי שעבר  העולם חגג את יום האישה הבינלאומי. לשמחתי באותו יום גם אני פתחתי בבוקר מפנק שאליו הוזמנתי ע"י חברת Jungle Fever  לתספורת וצבע.
לקראת סדנאות יום האישה בהם אני מרצה מול נשים רבות ומהווה להן השראה היה חשוב לי להראות במיטבי. ההזמנה מחברת Jungle Fever הגיע בעיתוי מושלם. הרי גם לי מגיע לפינוק לא? אחרי נסיעה של שעה ורבע הגעתי למספרה של אחד ממובילי מעצבי השיער בתל אביב  אבי מלכה שברחוב פרישמן 55 בתל אביב.


אז מה היה כל כך מפנק ביום זה ומה מיוחד בסדרת הצבעים של Jungle Fever ?      
חייבת להודות!  אני לא אוהבת לבקר לעיתים קרובות במספרות.  אני הולכת רק כשאני כבר חייבת להסתפר ואת השיער אני צובעת לבד בבית בשעות שנוחות לי ( זה יכול להיות גם בעשר בלילה)  אני לא אוהבת את הריח החזק של צבעי השיער במספרות. בפעם הזאת כשנכנסתי  למספרה כל הנשים היו עם צבע על הראש אבל לא היה שום ריח. איזה יופי חשבתי לעצמי והתיישבתי על הכיסא בשמחה. 
                                                                                                                       
מסתבר כי סדרת צבעי השיער Jungle Fever מבוססת על פריצת דרך טכנולוגית, הנתמכת מחקרית, כאשר קרם הצבע, עם הפורמולה החדשנית, מגיע באריזת וואקום, בהתאם לפרמטרים פרמקלוגיים, דבר המבטיח את יעילות ובטיחות המוצר, צבעי השיער ™Jungle Fever מיוצרים בטכנולוגיית מיקרוכרומטרון כימולומיניסצנטי (C-M-Ct)™ המועשרת בשמן דקלים לקבלת צבעים בוהקים וזוהרים במיוחד. הודות לתהליך צביעה עדין בסביבה אלקלית קלה ויכולתם של פיגמנטים מסוג "מיקרוכרומטרון" לחדור אל סיב השיערה, לשנות את הרכבם, להתחבר ולהתמזג היטב עם הסיבים הקפילריים, הצבעים מחזיקים זמן רב ומתאפיינים באינטנסיביות, ברק עשיר וזוהר, תוך הגנה וטיפוח מבנה סיב השיערה.  והכי הכי חשוב הם ללא פרבנים, אינם מכילים SLS    ואינם מכילים עופרת המזיקים לבריאות.


בנוסף יש לצבעים ריח נעים ולא חריף, שכבר עושה תחושה של צבע שדואג לשיער ולא רק דואג להרוס אותו.

אז אם אתם שואלים אותי, כשמחפשים את צבע השיער המושלם, הבחירה הכי נכונה היא Jungle Fever. כי מי לא רוצה להיראות נפלא 100% מהזמן?
חזרתי הביתה שמחה ועליזה עם  המוצרים הנפלאים של חברת JOYA COLLECTION      שמפו, מסכה לשיער ושמן מרוקאי.




קישורים :
פייס בוק נובל וי פרופשינל (גנגל פיבר ) - https://m.facebook.com/NVPROFESSIONAL/?tsid=0.6608240786008537&source=typeahead

 מקווה שאהבתם את הלוק החדש.
שלכם,
גלית 


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook