נהנות בוורוד

יום שלישי, אפריל 12, 2016

כל סלב והוורוד שלה...

מור סילבר, קורל סימנוביץ', סנדרה רינגלר, שלי גפני ושירלי בוגנים  מבלות סופ"ש ורוד בפריז


לרגל השקת השפתונים החדשה מסדרת קולור ריש- "החיים בורוד", במהדורה מוגבלת.
מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז הקפיץ ביום חמישי האחרון (7.4.16), לסופ"ש ורוד ומפנק במיוחד את הכוכבות שלנו לעיר האורות – פריז.

קולקציית השפתונים החדשה נוצרה בהשראת שגרירות לוריאל פריז ההוליוודיות: ג'ניפר לופז, בלייק לייבלי, ליה קבאדה, נטשה פולי ואווה לונגוריה ובמסגרת זו בחרה לוריאל פריז את "5 הסלב המובילות טרנדים בעולם האופנה והיופי: הדוגמנית ואושיית האינסטגרם מור סילבר,  הדוגמנית קורל סימנוביץ', סנדרה רינגלר, שלי גפני ושירלי בוגנים. והטיסה אותן ל- 3 ימים מפנקים בפריז.

הסלב נהנו מאירוח במלון "קוסט" היוקרתי. שם המתינה לכל אחת מהן סוויטה מפנקת במיוחד בגווני ורוד שונים, ורדים , שמפניה ומארז שפתונים מהודר ובו 5 גוונים של השפתונים הוורודים.

כל אחת בחרה את הוורוד שהכי אהוב עליה למשל: שירלי בוגנים אימצה את הגוון הוורוד של בלייק לייבלי, קורל סימנוביץ אימצה את הוורוד של ג'ניפר לופז, מור סילבר ושלי גפני אימצו את הגוון של אווה לנגוריה וסנדרה רינגלר אהבה במיוחד את הגוון של נטשה פולי.

מור סילבר סיפרה: ״היה לי הכבוד להיבחר וליהנות מוויקנד וורוד ומושלם בפריז!״

קורל סימנוביץ׳: ״הסופש בפריז היה מהסרטים! זה הרגיש ממש כמו סרט ורוד! הכימיה בין הבנות הייתה יוצאת דופן ולא יכולתי לבקש פרטנריות טובות יותר מהן! כל אחת הביאה את הסגנון שלה וזה פשוט הצליח.

 קורל שנחתה מהטיסה מיהרה להגיע היישר לתצוגת אופנה גדולה. במקביל, היא עובדת על קולקציית הגמר שלה בעיצוב אופנה לשנקר.

סנדרה רינגלר: ״היה סופש נשי פריזאי מלא שיק, וורוד על כל גווניו. וורוד חזק בעוצמת הכוח הנשי, וורוד עתיק בניחוח הפריזאי וחוכמת השיח הנשי, בהירים היו השמיים ואוסף הלבבות הטהורים, וורוד זוהר בסטייל וביופי המסנוור, וורוד בזוקה זה הפאן, השופינג, הצחוקים ובורדו היה צבע הרגשות, שיחות הנפש העמוקים והאהבה שעטפה את כולנו.״

שירלי בוגנים: ״סוף שבוע של העצמה נשית, כח ופרגון, חוויה מדהימה עם בנות מהממות שכל אחת נותנת צבע אחר של אור ושמחה, אנרגיות טובות ופאן לכל אורך הסופש. כל אחת הביאה את עצמה בדרכה שלה וביחד נוצרה קבוצה חזקה אחת ממגנטת ומהפנטת את כל עוברי האורח המשולהבים מהטירוף ומהאנרגיות הבלתי פוסקות.״

שלי גפני: ״סופש חלומי על טהרת הנשיות והסטייל מי כמוני מכירה ומעריכה את הצבעים שצובעים לנו את החיים.. זו הייתה חווייה וורודה מתוקה, מרגשת ומעצימה.״ 

איזה יופי,

שלכם 
גלית 



צילום: קלואה דול/יח"צ




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook