החופשה המשפחתית שלי לדנמרק

יום ראשון, ספטמבר 04, 2016

היי יקריי ושבוע טוב,

הפעם אני משתפת אתכם בטיול המשפחתי שלנו במדינה המשגעת דנמרק.
את דנמרק ביקרתי לפי 20 שנה בחודש דצמבר כשהכול היה קפוא ומלא שלג. עכשיו חזרתי בחודש החם בשנה,
חודש אוגוסט ואפשר לומר שמעלום לא ביקרתי בה, גילית משהו אחר לגמרי, נופים מדהימים אווירה נעימה ורגועה וזכינו למזג אויר שאנחנו פה בישראל יכולים רק לחולם עליו.
הפעם תראו  תמונות שונות מהרגיל, הפעם תראו גם תמונות של בני המשפחה ואשתף אתכם בתחביב של  בעלי האהוב בשנים אחרונות.


הכירו את משפחתי: אנחנו משפחה בת 5 נפשות בן זוגי אבישי איש עסקים בעל חברה לייבוא מוצרי פרסום ומתנות, עידו בני הבכור בן 16 הלומד במגמת מחשבים בתיכון ויצו נהלל, מיקה ביתי האמצעית בת 11 תלמידה בכיתה ו' ומאיה הקטנה בת 8 לומדת בכיתה בכיתה ג'.


הפעם את היעד לטיול בחר אבישי, אנחנו משפחה בעלה זיקה לספורט וחלק מההנאה והחוויה המשפחתית שלנו היא לתמוך ולעודד אחד את השני כל אחד בתחום הספורט שבחר לעשות.
ב - 21 לאוגוסט השתתף אבישי בתחרות איש ברזל הכולל .863 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה על אופניים ולקינוח ריצת מרתון 42.2 ק"מ ריצה.
אנחנו נוהגים לנסוע לעודד אותו בתחרויות (מטורפות) מסוג זה ולשלב בהם טיול משפחתי מיד לאחר סיום התחרות, ואכן, זה מה שעשינו גם הפעם.
אבישי טס יומיים לפנינו בכדי להתכונן ואני והילדים הצטרפנו אחר כך.

את אווירה התחרות לא אוכל לתאר במילים ואפילו לא בתמונות. הילדים התרגשו מאוד ועודדו את אבישי כ-11 שעות מהזינוק ללא הפסקה, אני חייבת לציין שזה לא פשוט ומעייף לא פחות לעמוד על הרגליים כל כך הרבה שעות במתח ובצפייה לראות את אבא. אני כל כך גאה בהם על התמיכה שנתנו לו ועל הפרגון זה אכן לא מובן מאליו הרי מדובר בילדים.

הנה טעימה קטנה מיום התחרות:










עכשיו הגיע הזמן לטייל, עידו ואני אוהבים מוזיאונים וכבר ביום הראשון עוד לפני התחרות כשאבישי והבנות נשארו לנוח במלון "קפצנו" לבקר במוזיאון הלאומי שם עקבנו אחר הציביליזציה הדנית עוד מתקופת האבן, הויקינגים (שאני מאוד אוהבת - אולי גם בהשפעת הסדרה (-:)   ועד ימינו.
הדנים מאוד נחמדים ומסבירי פנים הם אנשים מאוד צנועים ואוהבים ילדים יש אטרקציות לילדים בכל מקום.













דנמרק כמו הולנד היא מדינת האופניים. ישנם שבילי אופניים מיוחדים ורמזורים רק להם, כמובן שלא ויתרנו על התענוג, שכרנו 5 זוגות אופניים ויצאנו  ביום האחרון לטייל ברחבי קופנהגן. זאת חוויה שאסור לפספס









 בדרך משדה התעופה למרכז העיר ראיתי שלט ענק על בניין עם השם של פנדורה, מסתבר שפנדורה היא חברה דנית.
כמובן שרכשנו צמיד עם צ'ארם שמייצג את המקום ( ויקינג)







חזרנו הביתה שמחים ומרוצים אבל עם טעם של עוד,,
דנמרק - אנחנו עוד נחזור לבקר!

אני מקווה שנהניתם להשתתף בחוויה שלי.

שלכם,
גלית

מוזמנים להכנס  לדף העסקי כאן  לקבלת עדכונים.
וכמובן לעקוב באינסטוש כאן

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook