IRENE COLLECTION

יום שבת, אפריל 21, 2018


הי יקירותיי,

הפעם אני רוצה לשתף אתכן בהשקת הסניף החדש של רשת הבוטיקים הייחודית והמצליחה Irene collection,זוהי החנות  ה-6 במספר.


רשת הבוטיקים Irene collection והעומדות בראשה, אירן וביתה שירלי אפרתימקפידות לייבא קולקציות עיליות מבתי האופנה המובילים באירופה העומדים בסטנדרטים בינלאומיים וגבוהים של איכות ויוקרה, לצד הטרנדים הלוהטים ביותר בעולם האופנה.הפריטים מגיעים בגזרות מחמיאות בטווח רחב של מידות וסגנונות מקז'ואל ועד סופר-אלגנטי לכל אירוע.
על הקניינות והקו הצעיר החדש אחראית שירלי אפרתי, אשר עושה כל מאמץ להביא אל לקוחות הרשת את הפריטים הכי טרנדיים ומובילים באופנה העולמית, תוך הקפדה על ייחודיות הפריטים והתאמתם ללקוחה הישראלית. הפריטים מגיעים בכמויות קטנות ובטווח רחב של מידות.
בשנים האחרונות התרחבה Irene collection לשישה סניפיםשלכל אחד מהם DNA משלו שבא לידיי ביטוי במגוון המעצבים המוצגים בו ולכולם מכנה משותף שהינו צוות מוכשר ומקצועי המומחה בהתאמת הפריט הנכון לכל לקוחה. חוויית הרכישה בבוטיק Irene היא בעלת אופי מיוחד ותואמת את חזון החברה לפיו לכל אישה אמירה משלה ודרך משלה לבטא את נשיותה. כחלק מרמת השירות הגבוהה והבלתי מתפשרת המוענקת ללקוחות הרשת,מועסקות בסניפיי הרשת צוות מוכרניות מקצועיות המשמשות כסטייליסטיות.
הקולקציות מתחדשות לפחות פעם בעונה ובכל פעם כוללות מעצבים חדשים ותוססים מהתעשייה לצד שמירה על מותגי הדגל של Irene collection: Gerry weberהמותג הגרמני הטרנדי ו-Desigualהמותג הספרדי הססגוני. בימים אלו נחתה בסניפי הרשת קולקציהחדשה וטרנדית של המותג Concept Crea הכוללת פריטים באווירה רומנטית ואביבית לצד פריטים ייחודיים בעלי משחקי צבע קיציים וטקסטיל איכותי התואם את מזג האוויר בישראל.
ביקור בבוטיק Irene collection יאפשר לך לא רק לרכוש אאוטפיטס עדכניים המשתלבים עם האמירה הנשית והייחודית רק לך, אלא גם ליהנות משירותי הסטיילינג של צוות החנות. תוכלי לפגוש בחנות את אירן עצמה, המגיעה אל סניפי הרשת על-מנת להעניק ללקוחותיה סטיילינג אישי וצמוד, מתוך חיבור עמוק לקהל הקונות וחזון לפיו שביעות רצונן והתאמת הבגד המושלם עבורן, הן חלק מחוויית הרכישה בבוטיק.
את מוזמנת לבקר באחד מסניפיי Irene collection וליהנות מקולקציה חדשה ומפתיעה, ולקבל שירות בסטנדרטים אירופאיםוייעוץ אישי ומקצועי לגבי בחירת הפריטים שילוו אותך לכל מקום בעונה הקרובה.    הנה טעימה קטנה ממה שהציגו לנו בהשקה של החנות החדשה שבקניון Tlv fashion mall  
















בנוסף Irene collection משיק את קולקציית CERA המרשימה אשר הגיעה בבלעדיות אל סניפי הרשת בקניון גינדי TLV וסניף גן העירבתל אביב.
מותג CERA הנחשק והטרנדי שהגיע אלינו מצרפת מלאת הסטייל והאופנה, הוא משתתף קבוע בשבוע האופנה הבילאומי ומביא איתו קולקצייה נשית, מגוונת, איכותית ומוקפדת במיוחד לנשים שמבינות אופנה. 
הקולקציה שהגיעה לישראל מציגה פריטים אורבניים במראה קז'ואל מתוחכם ופריטים בגזרות אובר-סייז לצד פריטים מאופקים ואלגנטיים המעניקים לכל לוק מגע נשי ומוקפד. ניתן למצוא בה חולצות מכופתרות, ג'קטים קטנים ומחמיאים ושמלות קוקטייל קלילות למראה קייצי ומלא חיים.
הצבעוניות המתונה של הקולקציה מאפשרת לשים דגש על הגזרות עצמן וכוללת משחקי צבעים הרמוניים בין לבן, בז', כחול כהה, אפור וכתמי צבע מלאי ניגודים. מבחר הפריטים העשיר והתפירה העילית מותאמים לנשים חזקות, בעלות מודעות אופנתית גבוהה, כחלק מהחזון הכולל המוביל את בוטיק IRENE COLLECTION.

קולקציית CERA תואמת את הטרנדים הבולטים בעולם האופנה תוך שמירה על על זמניות. הגזרות הייחודיות הן על-זמניות, הקולקצייה מאפשרת מלתחה שלמה ומושלמת והיא מתאימה לכל אישה בכל גיל.








סניפי הרשת:
Irene collection
ת"א: גן העיר, קומת הכניסה 03-5279348
חדש גינדי :TLV – 03-5276053
ירושלים: שדרות ממילא, בקניון הסגור בקומה ה-1 02-5864048/9
ראשל"צ: קניון הזהב, שער רומא, קומה 1- 073-7696167
שירות לקוחות כללי: 054-4585263

Gerry weber
ת"א: גן העיר, קומת הכניסה 03-5279348
ירושלים: שדרות ממילא, בקניון הסגור בקומה ה-1 02-5864048/9

בין המותגים המובילים ברשת תוכלו למצוא את: ,Taifun ,Gerry Weber Desigual,
,Beate Heyman Isabel de PedroAkhesaFrank LymanLeo guy,
,Barbara Rihl SpaceCrea conceptAntonelleElisa Cavaletti ועוד...

פייסבוקIrene Collectionאופנת אירן
Gerry weber Israel גרי וובר ישראל
אינסטגרםIrene_collection15
Gerryweber_il




באהבה רבה,
מוזמנות גם לעקוב אחרי  באינסטוש כאן



שלכן תמיד,
גלית 




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook