Go27 style האתר שלך ברשת

יום שלישי, יולי 24, 2018


חולה על שופינג באינטרנט? זה הזמן להסתער!!

מותג  האונליין  Go27 style מזמין אותך לחגיגת קיץ מטורפת ולהתפנק במחירי סופעונה  מיוחדים עם קולקציות קיציות נשיות ויפיפיות.


האתר Go27 style  נותן מענה לכל סגנונות הלבוש וצרכי ההלבשה, גם לצעירות מגיל תיכון ועד לאימהות שלהן, גזרות מחמיאות ומוקפדות שמאחוריהן מחשבה רבה והבנה עמוקה של מבנה הגוף הנשי ושיק המחמיאה לגוף האישה ומאפשרת לה להראות במיטבה.
הקולקציה עשויה בעיקר מבדים נוחים וקלילים המשתלבים נהדר עם אאוטפיטים שונים בצבעי קיץ ובעיצובים ייחודיים.












כל הפריטים באתר מגיעים מאירופה. 
צוות Go27 style בוחר את הקולקציה בודק את הפריטים ולא מתפשר על האיכות.

ובכלל לאונליין יתרונות רבים:
·        חסכון בזמן - החיים שלנו עמוסים ואין לנו זמן לצאת למסע שופינג המגביל אותנו בשעות פתיחת החנויות, בהמתנה בתור למדידה, המתנה בתור לקופה, וחיפוש חנייה.  Go27 style  פתוח 24/7 ואת פשוט יכולה לבחור מה שאת אוהבת ובקליק אחד זה בדרך אלייך.

·        השוואת מחירים – את לא צריכה לרוץ מחנות לחנות ואז לחזור לחנות שבה מצאת מה שחיפשת במחיר שמתאים לך. את פשוט קופצת עם המקלדת.

·        עדכוני SALE במייל – את לא צריכה להתאמץ ולברר אם יש מבצעים, הסיילים מגיעים אלייך למייל. כל מה שאת צריכה זה להירשם פעם אחת  לרשימת התפוצה והכל יגיע אלייך.
  
·        אפשרות החזרה והחלפה בלי להתרוצץ הלוך ושוב.

·        שופינג בכל שעה ומכל מקום – בזמן שאת ממתינה בתור , בנסיעה ( כמובן לא כשאת נוהגת), או אפילו כשאת בבית עם פיג'מה ולא מתחשק לך לצאת, קליק אחד וזה שלך.

·        חסכון בכסף – המבצעים הכי חמים הם תמיד ברשת, בקניית אונליין חוסכים גם דלק, בייביסיטר, כניסה לחנויות ורכישת פריטים שלא תכננת וכמובן הזמן שלך ששווה המון כסף.

מי צריך לצאת מהבית?


שירות לקוחות 052-7271100
פייסבוקGO27
אינסטגרם:go27style
משלוחים לכל רחבי הארץ.


באהבה רבה,
מוזמנות גם לעקוב אחרי  באינסטוש כאן



שלכן תמיד,
גלית 

 






















You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook