חורף ברשת הגרה

יום שישי, נובמבר 30, 2018


הי אהובות,

בית האופנה הגרה השיק את קולקציית סתיו-חורף 2018-2019. הוזמנתי לבקר באחת מחנויות הרשת על מנת להתרשם מהקולקציה.
בית האופנה הגרה התחדש בפריטים אופנתיים בהם ניתן לראות כי מעצבות הבית מעניקות למגמות האופנה אינטרפרטציה מקומית, כזו שתתאים לתנאי האקלים המקומי בעונה זו ותיתן מענה מושלם לצרכיה של הלקוחה. נעשית מלאכת מחשבת בעיצוב ובחירת האריגים והבדים ליצירת הקולקציה, שהם על פי רוב בדים בלעדיים לחברה.
חשוב לציין שלאורך כל העונה מוזרמות קולקציות חדשות של דגמים ופריטים לסניפי בית האופנה,  כך שההתחדשות בנקודות המכירה היא שוטפת ומספקת כל העת עניין וציפייה. התאמת הגזרות והבדים אופנתיות לטווח רחב של מידות.

אז מה ראיתי שם?                                                                                                 
הדפסים חייתיים - מגמת האופנה הבולטת לעונה זו בהשראת הג'ונגל במטרה להעברת מסר של שמירה על איכות הסביבה והגנה על זנים נכחדים של בעלי חיים. העדפת חומרים אלטרנטיביים חדשים, בחירה בצבעים ובהדפסים המשדרים טבע, המספק מקורות ההשראה אינסופיים.
טרנד המחזיר אותנו לשנות ה-80 מהמאה הקודמת עם דגמים דמוי עור, הלורקס ואיך לא טרנד הכתפיים הרחבות אלו הם המאפיינים הבולטים של קולקציית סתיו-חורף 2018-2019 של בית האופנה הגרה.






הדפסי משבצות - חולצות בוקרים מבדי כותנה רכים נעימים למגע ובולטים בצבעוניות עכשווית.







טְוִויד - אריג הטוויד הקלאסי המוסיף שיק למלתחה. הטוויד מופיע בקולקציה במרקמים צבעים וגזרות שונות.        מבחר גדול של שמלות בגזרות נוחות ובאורכים חדשים.

שמלות אוברסייז רב שכבתישמלות ארוכות בבדים משובצים במשחקים של אדום ושחור, שחור ולבן וגם שילוב של טונים צהוב-חרדל-ירוק באותו דגם.


חום – שילובים של חומים עשירים ומעניינים בגוונים שונים מהבהירים ביותר בגווני אגוז מלך, דרך החרדליים ועד חום אדמה גס ובולט.


עוד בקולקצייה מעילי סריג, שכמיות פרוות, ז'קטים, קרדיגנים ומעילי גשם בבדים גזרות צבעים ואורכים שונים,מונח המפתח המאחד בין כולן הוא: easy-to-wear, נשיות בולטת עטופה היטב בשכבות של נוחות וקלילות.
הגרה ממשיכה למתג את עצמה בקו אופנתי לכל הגילים ולכל המגזרים, לא עוד בגדים של "מבוגרות" או "דתיות", מה שמתאים לתיכוניסטית בת 16 יתאים בהחלט גם למגזר אחר בתנאי שיותאם לאותו מגזר, וכאמור, הגרה עושה בדיוק את זה ובצורה הטובה ביותר.


פריטי קולקציית סתיו -חורף 2018-2019 נעים בטווח המחירים: 79 ₪-599 ₪. 



אני בחרתי להתחדש במעיל דמוי פרווה קצרצר עם הדפס מנומר אפור







באהבה רבה,
מוזמנות גם לעקוב אחרי  באינסטוש כאן



שלכם תמיד,
גלית 
















You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook