מי זאת חנית כהן

יום רביעי, דצמבר 26, 2018

היי אהובות,

 הפעם אספר לכן על חנית כהן מאסטרית הביוטי.




חנית כהן, שעומדת לעשות מהפכה בתחום המיקרובליידינג בישראל.
כהן היא מומחית ישראלית בתחום שיקום השיער, שיקום הגבות והשגת טיפול יעיל ואפקטיבי בקרחות והתקרחות.
באקדמיה שלה מעבירה מאסטרית הביוטי, חנית כהן, קורסים מקצועיים וייחודיים המלמדים את השיטה, בקבוצות קטנות של עד 3 משתתפות.
כל קורס באקדמיה של כהן מעניק למשתתפת הדרכה צמודה של חנית, חוברת הדרכה מפורטת וערכת פרימיום יוקרתית. בנוסף סטודנטיות האקדמיה נהנות ממחירים אטרקטיביים על כל הציוד הנדרש לטיפולים השונים גם לאחר סיום הקורס ומליווי אישי של כהן במהלך כל הדרך.


אחת השיטות בהן מתמחה כהן היא המיקרובליידינג. המיקרובליידינג הינה שיטה חדשנית המספקת פתרון קבוע לגבות דלילות ונשירת שיער, שתי בעיות נפוצות גם אמל נשים וגם אצל גברים, הניתנות לפתרון פשוט וקל לביצוע. כהן מציעה ללקחותיה הדמיית שיער באזורים הדלילים או הקרחים, לתקופה של עד 3 שנים. השיטה שמביאה חנית כהן היא בעלת הצלחות מוכחות לא רק בתחום הטכנולוגי אלא היא תורמת רבות גם לשיפור הביטחון העצמי ואיכות החיים של המטופלים, בעקבות השיפור המדהים במראה החיצוני.
חנית כהן מתאימה באופן אישי את שיטת הטיפול לכל מטופלת ומתכננת את צורת הגבה בהתאם למבנה הפנים, צבע העור ואפילו האופי של הלקוחה. בנוסף, היא עוסקת בתיקונים ושיפורים של טיפולים כושלים באיפור קבוע ושיטת השערה, שיטות שנחשבות כיום מיושנות ולא רלוונטיות וישנן לקוחות רבות שנפגעו מהן.



בנוסף לשיטות פורצות הדרך, תשיק כהן בקרוב ליין מוצרי קוסמטיקה איכותיים על שמה, שיביאו ללקוחותיה מגוון פתרונות קוסמטיים המתבססים על הידע המקצועי הרב שצברה בתחום.










ניתן למצוא-
האקדמיה- המכון של חנית,
בן גוריון 46, הרצליה
050-2200045
אינסטגרם: hanitacohen
פייסבוק: Hanit Microbladingמיקרובילדינג חנית כהן




באהבה רבה,
מוזמנות גם לעקוב אחרי  באינסטוש כאן



שלכם תמיד,
גלית 





You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook