מסעדת מינא עכו

יום חמישי, יוני 06, 2019


היי יקיריי,

מסעדת מינא מנצרת  מחליפה כתובת לפינה קסומה על הים בעכו 

בשבוע שעבר, קיים משרדה של אורית שחם וואלך אירוע עיתונאים ואנשי תקשורת צפוניים, במסעדת מינא שנמצאת בנקודה היפה ביותר בעיר עכו, ממש על הים. על האירוח הבעלים, נאדר דיב שארח כיד המלך! מינא הינה מסעדת דגים עם תפריט עשיר ומיוחד, בה נפגשים המזרח והמערב בנוף עוצר נשימה המשקיף על חומות עכו, חיפה והרי הכרמל. בעבר שכנה במתחם מסעדת "אל באבור", וביוזמתם של אנשי מפתח מקומיים, נאדר דיב וסמיר חתאר, המתחם הפך למסעדת דגים עם אווירה עכואית מושלמת.




דיב האחראי על תפריט המסעדה החדשה מציע לאורחי המסעדה תפריט בעל אופי אירופאי עם מנות מקומיות מסורתיות. הייחודיות היא השילוב בין חומרי גלם וירקות בלאדי לבין מתכונים אירופאים, כך שהמסעדה עדיין מוגדרת כים תיכונית.

השילוב בין הסגנונות הופך את המסעדה לפיסת גן עדן של יצירתיות בכך שמדי שבוע מוגשות לצד מנות סטנדרטיות המוכרות לקהל וגם מנות ייחודיות ולא שגרתיות. יתרה מכך אפילו בתפריט האלכוהול המסעדה הצליחה להפתיע והשיקה משקה ערק במתכון הבית, הנושא את שם המסעדה, וזה בנוסף למגוון עשיר של יינות מיקבים מובלים בארץ ובעולם.

בין המאפיינים הראשיים של המסעדה היא האיכות של החומרי גלם והקפדה על טריות החומרים כך שהדגים והפירות הים מגיעים מדי יום הישר מהנמל למטבח, וזה בנוסף לטיב ואיכות השירות שהיא מספקת לכלל לקוחותיה.

בתפריט ניתן למצוא, מגוון רחב של מאזתים לפתיחה, ביניהם מיוחדים כגון: טחינה מעושנת, לבנה עם שום, סלט תבולה עם רימונים ועוד (16-35 ₪). במנות הביניים מנה מיוחדת של "לבנה דייגים", נתחי דג אינטיאס על מצע לבנה עיזים מתובלת, שרימפס מילניז, עם ארטישוק רומאי וקרם בלסמי, סשימי סינטה ועוד (30-60 ₪ ). בעיקריות ניתן למצוא מגוון רחב של פרות ודגי ים טריים (60-130 ₪ ), ובשרים ביניהם: שיפודי קבב מינא המפורסמים מנצרת, מנת "ים יבשה", המכילה נתחי סינטה, שרימפס, קלמרי ומולים ברוטוס פלפלת, נתח קצבים ועוד (60-160 ₪).









המסעדה ממוקמת, כאמור, במתחם הכי יפה בעיר על המים ומכיל כ- 120 מקומות ישיבה בחלק הפנימי ועוד כ- 130 מקומות ישיבה בשתי מרפסות חיצוניות על הים הנושקות לחומות עכו.
לרגע שכחתי שאני נמצאת בישראל והרגשתי שאני בחו"ל. 
  
המסעדה מתאימה גם לאירועים ומסיבות עם תפריט מיוחד.
ההגנה 2, עכו העתיקה, 04-6289115.
ראשון-שבת 24:00-12:00.
לא כשר.





באהבה רבה,
מוזמנות גם לעקוב אחרי  באינסטוש כאן

שלכם תמיד,
גלית 
              
   


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook