שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015 היום הראשון - המשך

יום רביעי, אוקטובר 28, 2015

היי יקירי,
לשתי תצוגות הבאות הגעתי רעננה אחרי מנוחה קצרה ובלוק אחר.

צילום/משה לייבה

שי שלום

התצוגה של שי שלום, אחד המעצבים הנחשבים והמובילים  הייתה יוצאת דופן. על המסלול עלו דוגמנים ודוגמניות יחד כאשר יש קשר בין קולקציית הגברים לקולקציית הנשים.
לאחר שהציג במסגרת שבוע האופנה של מרצדס בנץ בברלין את קולקציית הקיץ לשנת 2016, בחר המעצב להציג בשבוע האופנה, קולקציית המשך המפגישה את האביב עם הקיץ.  הקולקציה מחולקת לשלוש חטיבות צבע היוצרות מנעד צבעוני אחוד. בחירת הבדים השונים כדוגמת אריג וסריג השלובים באותו פרט לבוש, לצד בגדי עור דקיקים סריגים, שמלות, חצאיות ומכנסיים שרובם ככולם בוצעו כ one of a kind...
קולקציית הגברים מאפשרת ללקוח, להקליל את המראה המחויט, בפרשנות חדשה על מראה החליפה הקלאסית... מחויטות נינוחה בשילוב סריגת יד, ובמנעד צבעים . 
בגדי העור עשויים מעור דקיק במיוחד ומאפשרים לבישה רב עונתית ,כמו גם , הסריגים,  קלילים במשקלם ומלווים את קווי המתאר של הגוף ובכך מאפשרים להמיר את חולצת הT בפרט נינוח אחר.
קולקציית הנשים, מציגה רעיון של החסרה גאומטרית והשלמתה על ידי חומר מנוגד בצורה ובצבע היוצרת חוויה ויזואלית רעננה, שמלות וחצאיות שבהן נותק חלק ממבנה הפרט והושלם על ידי אלמנט שונה היוצר שלם חדש.
בקולקציה שמלות חצאיות מכנסיים מקטורנים וסריגים נינוחים...

 צילום/אבי ולדמן

 צילום/אבי ולדמן

 צילום/אבי ולדמן


 צילום/אבי ולדמן

 צילום/אבי ולדמן

 צילום/אבי ולדמן

צילום/אבי ולדמן
כל כך אוהבת שילוב של חום וטורקיז. פשוט שילוב מנצח.


התצוגה הבאה סגרה את יום התצוגות הראשון בקול תרועה. מי אם לא טובל'ה.

הקולקציה שהוצגה הייתה בשיתוף פעולה עם חברת פומה. לאור ההצלחה בשנה שעברה ולכבוד התצוגה עיצבה נעמה חסין (בתה ושותפתה לסטודיו של טובה'לה) קולקציית קפסולה של בגדים ומגפיים שנוצרו משילובים של פריטי המותג של פומה יחד עם הבדים האיכותיים והשפה הכל כך מזוהה של טובה'לה. כל הנעליים בתצוגה פותחו ועוצבו מנעליים של חברת פומה
את הקולקציה יצרה טובל'ה במו ידה. במשך שנים היא מציירת על כל הבא ליד. השנה היא החליטה לצייר את הבגדים שלה בעצמה. ואכן זה בא לידי ביטוי על המסלול קולקציה מלאת שמחת חיים שלא עושה חשבון לאיש. כל בגד אחד ויחיד,  ממש יצירת אומנות המביאה לידי ביטוי  את אישיותה הצבעונית והילדותית של טובהל'ה, התצוגה הסתיימה  בשיר "מי שמאמין לא מפחד". טובל'ה והדוגמניות יצאו בריקוד משותף על המסלול. האווירה ( גם שלנו, הקהל) היתה שמחה וצוהלת ממש כמו טובל'ה.






 צילום/אבי ולדמן

 צילום/אבי ולדמן

 צילום/אבי ולדמן

 צילום/אבי ולדמן

 צילום/אבי ולדמן

 צילום/אבי ולדמן


צילום/אבי ולדמן




מה לבשתי:

אוברול / va va voom
נעלים  / ICE CUBE
תיק / נטע שדה


על התצוגות של היום השני אדווח בפוסט הבא

שלכם,
גלית 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook