שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015 היום השני - המשך

יום שישי, אוקטובר 30, 2015


היי יקיריי,

לערב השני החלטתי שאני לובשת שמלה בצבע האדום. מי שעוקב אחרי כבר פגש את השמלה



צילום/SEGAL STUDIO


 את תצוגות הערב פתח  מעוז דהאן, העומד בראש מותג היוניסקס "נובוריש דוג" NOUVEAURICHE DOG/- בשת"פ עם רשת  ורדינון ומעצבת התכשיטים מיכל בן עמי
דהאן, הציג לראשונה מעל במת "שבוע האופנה גינדי תל אביב", קולקציית גברים  לחורף 2016 כשכל הדוגמנים שנבחרו להציג את הקולקציה היו ג'ינג'ים.
הקולקציה אורבנית ונועזת, חליפות בגזרות משוחררות  ובצבעים לא שגרתיים לאופנת גברים כגון
אפרסק, סגול, צהוב לימון וירוק.
שילובים בין מכנסיים רחבים לז'קטים, מכנסי סקיני עם גרביים שנגרבו מעל המכנסיים, כובעי קסקט
ונעלי ריבוק בצבע לבן , בדי צמר וטוויד חלקים ומשובצים.













צילום: אבי ולדמן/חיה גולד/שירה רז


התצוגה הבאה:
ירון מינקובסקי  - אם לומר במילה אחת משהו על התצוגה זה יהיה - וואו 
תצוגה מרהיבה שנפתחה עם הדגמים שעיצבה אורי מינקובסקי בתו של ירון מינקובסקי המעצבת הצעירה ביותר בארץ.המעצבת הצעירה חשפה את הקולקציה הראשונה שלה המאופיינת  בניחוח רענן וצעיר.
באוסף הדגמים שעיצבה גם תלבושת למתעמלות אומנויות ושחייניות לנבחרת ישראל לאולימפיאדה.דפוסי חולצות T  הבסיסיות שציירה הועברו בדפוס דיגיטלי ובדי הלייקרה הודפסו במיוחד והותאמו לציורים שעשתה. 


קולקציית שמלות הערב של ירון מינקובסקי היתה מרהיבה  ביותר, שילוב מאוד מיוחד בין זוהר הוליוודי של השטיח האדום לבין השפעות ים תיכוניות בצבעוניות עשירה ובבדים מלטפים.פרחים תלת מימדיים העשויים רקמה, דגמים עשויים כולם או משולבים באלמנטים מבד קרושה עם בולטות לאלמנטים עיגוליים בעלי צבעוניות עשירה .הדגמים בעלי האמירה האתנית המעוצבים בבדי כאפיה שנארגו במיוחד עבור ירון מינקובסקי בחברון, משתלבים עם רקמות עשירות אתניות המשלבות מוטיבים של מזרח רחוק עם מזרח קרוב. ויוצרים שלמות צבעונית אמיצה ברקמת יד עשירה. פרנזים בשלל גווני הקשת יוצרים אפקטים ייחודיים ומעניינים המתערבבים בבדי הכאפייה והטול.עיצוביו האוונגרדיים של מינקובסקי נעים על התפר שבין אופנה לאמנות ונעשים ללא פשרה באמצעות גזרות מוקפדות ושילוב בדים מעובדים ורקומים בעבודת יד ובאיכות גבוהה.
אין ספק ירון מינקובסקי הוא מעצב הוט קוטור!  







צילום/אבי ולדמן


מרסלו בורלון 
התצוגה שחתמה את הערב הייתה של המעצב האיטלקי, מרסלו בורלון
טרם עלייתם של הדוגמנים הוצג בפנינו מופע ריקוד יוצא דופן של להקת המחול l-e-v של שרון אייל וגיא בכר לצלילי מוזיקה שיצר בורלון המוכשר יחד עם דיוויד סקווילס .
זה היה מהפנט.


מרסלו בורלון בחר להעלות על המסלול דוגמנים ודוגמניות ממוצא אתיופי כמחווה לישראלים יוצאי אתיופיה.
מרסלו עיצב פריטים המעניקים לגוף כוח פולחני, המודגש פיזית על ידי צלליות, שכבות וסילואט מוארך. בלייזרים מחויטים נלבשים יחד עם חצאיות וטייצים תואמים, השמלות צמודות כעור שני, בגדי גוף ללא תפרים מקבלים אינטרפרטציה חדשה עם פריטים בגזרה נינוחה בהשראת מדי עבודה. טופים עם עור מחורר ומכנסי בלון מעניקים קריצה תוססת של המעצב לדאון טאון העתיק. חצאיות ארוכות אווריריות ונוקשות כאחד, מעילי בומבר מקושטים עם חרוזי קריסטל קצוצים ומנופחים בחלקם העליון. ניטים מעטרים חולצות שקופות ויוצרים ניגוד מושלם לעדין ולקשוח. חצאיות ארוכות ושמלות ערב עוצבו במוסלין משי המעניקים טאץ' רגוע בקולקציה. פרינטים אול אובר מעבירים מסר של עור שני גראפי. שמלות מעטפת מתוחכמות בקלילות אורבנית יחד עם סנדלי עקב צ'אנקי.

בסוף התצוגה הוזמנו למסיבת ריקודים כאשר ה D.J. היה  מרסלו בורלון בכבודו ובעצמו.
היה מויי כיף.








מקווה שנהניתם,

שלכם 
גלית 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook