שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015 - יום התצוגות השלישי והאחרון

יום ראשון, נובמבר 01, 2015

 היי אנשים יקרים,

ביום התצוגות השלישי שזהו היום האחרון, בחרתי ללכת לשלושת התצוגות הראשונות בבוקר.
אם לומר את השהות בתצוגות מאוד מעניין וכיפי אבל גם מאוד מעייף וזה פשוט בלתי אפשרי להיות בכולם.

התצוגה הראשונה שפתחה את הבוקר היתה של רימה רומנו.

סגנונה של המעצבת הינו סגנון מינימליסטי. גזרות מדוייקות, תפירה מוקפדת ורמת גימור גבוה
על המסלול עלו דוגמניות עם שמלות משי ארוכות, ז'קטים, חצאיות ומכנסי עור . בצבעי  שחור ,אדמה ,זית ואפור כהה כשהן נועלות נעלי ספורט
איפור עיניים כהה וחזק עם שקיות קניות כשבתוכן מוצרי  אוכל כגון חטיפים ובננות
מהלך התצוגה עלתה אל הבמה רוקרית עם גיטרה חשמלית
דברי פתיחה נשאה ציפי רומנו, בת הזוג שלה מזה שנים אחדות, ונתנה משנה תוקף לכוח הקיים בזוג נשים שחיות יחד, כנשים, בעלות אורח-חיים של נשים עירוניות חזקות, שכוללות את האופנה בתוך חייהן באופן פעיל ועקבי.

בשנה האחרונה רומנו הפכה  לאמא, התצוגה הסתיימה כש- 4 דוגמניות נושאות על זרועותיהן תינוקות הלבושים בדגמים מליין התינוקות החדש.








צילום/אבי ולדמן


התצוגה הבאה היתה של שני צימרמן

המעצבת הציגה את  קולקציית אביב קיץ 2016.
הקולקציה היא באווירה נשית, קלילה וצעירה. הייחודיות היא בשילובי בדים לא קונבנציונליים, רקמות, עבודות יד, ותחרות שפורקו והורכבו מחדש. גזרות זורמות נעימות למראה וככל הנראה גם למגע. היו שם שמלות ארוכות, שמלות צרות באזור המותניים, גלביות,סטים של חולצות רחבות ומכנסיים תואמים, אוברולים, חצאיות A, מכנסונים, חולצות קשירה. הבדים היו ברובם שקופים. הקולקציה היא בצבעוניות עזה, הצבעים הבולטים בקולקציה: כתום, טורקיז, כחול, לבן, תכלת, שמנת.
השנה חברה המעצבת שני צימרמן למעצבת המוכשרת קרן וולף שעיצבה קולקציית תכשיטים רחבה.









צילום: אבי ולדמן


התצוגה האחרונה שהייתי במסגרת שבוע האופנה גינדי תל אביבהיתה תצוגת האופנה DESIGNERS UPCOMING– ביוזמת מפעל הפיס שמטרתה לתמוך במעצבי אופנה ישראלים. במסגרת הפרויקט נבחרו 8 מעצבים חדשים ומבטיחים על ידי ועדה אמנותית וקיבלו מענק בסך של עד 150 אלף ₪ לעיצוב והפקת קולקציה חדשה.

8 המעצבים שנבחרו הם: רחל כהן למותג CommonRaven, יען לוי ותמר לוית למותג Muslin Brothers, ניר גואטה ורותם גואטה למותג HANNAH, נדב רוזנברג למותג Northern Star, גל שנפלד למותג MEWS, אסף ריב למותג STUDIO, הד מיינר למותג HED MAYNER ואלירן נרגסי למותג ELIRAN NARGASSI.
הציגו, כל אחד בתורו 10 מערכות לבוש מדוייקות.  . זו היתה אחת התצוגות הטובות והמעניינות של שבוע האופנה הנוכחי, עם מעצבים שהצליחו לתת לנו תחושת  אופטימיות, וכי יש עתיד לאופנה המקומית.








צילום: אבי ולדמן





 מה לבשתי:
חולצה/GUESS
חצאית /CALVIN CLEIN
נעלים/COCO-CALIFORNIA
שעון/SECTOR

לסיכום
שבוע האופנה הישראלי 2015, היה מרגש ומפתיע במיוחד. האופנה הישראלית לא נופלת משום אופנה אחרת בעולם. השבוע היה מלא ביצירות מרהיבות ומוקפדות אם ברמת העיצוב, הגימור בחירת הבדים והסגנונות. מאחלת הצלחה רבה והמשך יצירה לכל המעצבים.
מורידה את הכובע בפני חברי ההפקה אשר הצליחו להפתיע ולרגש אותי.
מחכה לשנה הבאה!

שלכם,
גלית






You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook