המחשוף של העונה

יום שלישי, מאי 31, 2016



אחד ממגמות האופנה הבולטים לקיץ 2016 הוא הכתפיים החשופות או בשם הלועזי off the shoulder.זהו סגנון סופר שיקי וסופר רומנטי והוא צפוי להישאר גם בעונה הבאה. אפשר למצוא אותו בכל מקום, בחולצות סטרפלס, חולצות מכופתרות, טוניקות ושמלות עם מלמלה/וולן בחלק העליון ולפעמים גם תחתון.





 
































למי טרנד ה  off the shoulder מתאים?זהו טרנד שכל אחת מאיתנו יכולה לאמץ. הכתפיים נחשבים לאחד האזורים היפים בגוף ולכל מבנה גוף ולכן הוא מתאים כמעט לכל אחת, מה שאני אוהבת בו הוא שאת נראית מאוד סקסית למרות שאין פה מחשוף היסטרי או נועז מידי.


אני רואה המון נשים בעיקר הצעירות לובשות את החולצה או השמלה עם חזיית כתפיות  - כל העניין הוא להחשוף את הכתפיים למראה חלק ונקי ולכן אני ממליצה ללבוש אותו אך ורק עם חזיית סטרפלס. לבעלות חזה גדול זה מעט בעייתי ולכן הן תצטרכנה לדאוג לחזייה מאוד טובה כדי שתוכל להחזיק היטיב את החזה.התכשיטים שאני ממליצה לענוד הם עגילים גדולים וצמידים. אני פחות אוהבת שרשראות ללוק הזה כי כל היופי  הוא שהחלק החשוף יישאר נקי. אם בכל זאת שרשרת אז על חולצה ללא וולן/מלמלה בחלק העליון.אני באופן אישי מאוד אוהבת את הלוק הזה, הוא מאריך את הצוואר ומדגיש  את אזור החזה ועצמות הבריחהחסרון היחיד הוא שלא תמיד הוא נוח, חשוב לבחור את הגזרה הנכונה, סוג הבד ( לי חשוב מאוד שיהיה רך) וחוזק הגומי שלא יהיה מצב שאי אפשר להרים את הידיים.

את המחשוף ניתן ללבוש במספר צורות:*המחשוף מונח על הזרועות. יתרון - מאוד יפה ומחמיא.  חסרון -לא נוח לתזוזה ולהרמת הידיים.*המחשוף מתחת לידיים - סטרפלס. יתרון - נוח מאוד. חסרון - לא מחמיא וחשוף מידי.*המחשוף בצד אחד מתחת ליד ובצד שני מעל הכתף והחולצה נשמטת באלכסון,. יתרון -גם נשי וסקסי וגם נוח.

הרשתי לעצמי לרכוש כמה פריטים מטרנד הנוכחי..גם את - לפני עונת האירועים והחתונות, אמצי לך שמלה או חולצה אחת לפחות עם כתפיים חשופות  למלתחה שלך.ניתן להתאים את המראה ללוק יומיומי עם ג'ינס ונעליים שטוחות או למראה ערב עם נעלי עקב וקלאץ' מתאים.



שלכם,  
גלית 


מוזמנים להכנס  לדף העסקי כאן  לקבלת עדכונים.
וכמובן לעקוב באינסטוש כאן

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook