הדנים של רשת ML

יום שלישי, מאי 24, 2016






היי יקיריי,
לרגל השקת  קולקציית אביב – קיץ 2016 של רשת ml – נשים/ גברים הוזמנתי לפרזנטציה של הקולקציה.רשת מתאים לי המוכרת כרשת למידות גדולות מציעה העונה מגוון רחב לנשים. 
  הקולקציה החדשה מאפשרת לכל אישה ממידה 42 עד מידות 56-58 למצוא פריטים קלאסיים לצד פריטים טרנדיים 

 אך הטרנד הבולט מכולם שלא יוצא מהאופנה כבר מספר שנים הוא טרנד  הג'ינס. אחד הדברים המאתגרים ביותר לנשים במידות הגדולות,  זה למצוא ג'ינס טוב שיחמיא לה. הרי ברור שג'ינס הוא חלק בלתי נפרד מה ״לוק הקולי״ - אין פאשניסטה בלי ג'ינס.












אז בשורה לנשים המלאות,  גם אתן יכולות ללבוש ג'ינס בווריאציות שונות בקיץ הקרוב!! קולקציית קיץ 2016 של רשת האופנה  ml כוללת מגוון רחב של פריטים העשויים מג'ינס,  כמו: שמלות ג'ינס בגזרות שונות, ג'קטים מג'ינס קצרים ואורכים, חולצות וטוניקות מג'ינס, חצאיות מקסי ועפרון מג'ינס,  חולצת ג'ינס טנסל, מכנסיים בכל האורכים (ארוך, 7/8 וברמודה),  סקיני גינס גבוה עשוי מלייקרה, מכנסי ג'וגינג (טרנינג סטייל מבד ג'ינס) וכמובן מבחר ג'ינסים בצבעים הקלאסיים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה לצד גינסים בשלל צבעים, כולל בהירים (שכולנו רוצות בקיץ), כחול ניבי, תכלת ועוד.
 כמו כן משיקה רשת ml קולקציית  מכנסי גינס  של התת מותג  j&j המיועד לנשים במידות גדולות.   קולקציית המכנסיים עשויה  מגזרות נכונות ומדויקות, מבדים נעימים ונוחים  ללבישה ויחד עם זאת משולבים עם ליקרה כך שהם אוספים את הגוף עד כדי הורדה של מידה אחת לפחות.
 אינה סוקולובסקי ועינת אירלנדר, המעצבות הראשיות של רשת ml המתמחות באופנה לנשים מלאות, מעניקות טיפים ועצות אופנתיות כיצד לשלב את הגינס במלתחת הקיץ הנוכחי:
 1. יש לבדוק שהג'ינס עשוי  מבד עם ליקרה, המחטב ואוסף את הגוף   (ואף נותן מראה הקטן במידה אחת ממידת הגוף)   לכן מומלץ לבדוק שיש בג'ינס בין 2%-4% ליקרה ולא יותר.
 2.  ג'ינס הוא אחד הפריטים הוורסטיליים ביותר. הוא שימושי ביותר ליום יום לעבודה ואף בשינוי סטיילינג של חלק עליון ונעל ערב, אפשר להמשיך אתו - day to night .
 3. ליצירת מראה קיצי ורענן, ג'ינס בהיר מהבד הנכון בגזרה הנכונה יכול לחטב ולהחמיא, בדיוק כמו ג'ינס כהה.
 4. כדאי לבחור ג'ינס עם חתך בתפר הצד או שתפר הצד זז מעט קדימה- כך נוצר מראה צר יותר לגוף ומאריך ויזואלית את הצללית.
 5. לנשים האוהבות ללבוש חלק עליון ארוך המכסה את קו הירכיים מומלץ ג'ינס ליקרה עם גומי במותן וללא כיסים קדמיים אמתיים המוסיפים נפח  מיותר מקדימה.
 6. קיפול הג'ינס במכפלת הינו קטע טרנדי היוצר מראה של אורך קרסול קיצי ועכשווי.
 








מחירים לדוגמא: שמלות ג'ינס החל מ –  199.90 ₪.ג'קטים מג'ינס החל מ –  199.90 ₪.חולצות מג'ינס החל מ –  159.90 ₪.חצאיות ג'ינס החל מ – 149.90 ₪.מכנס ג'ינס החל מ –  129.90 ₪.ברמודת ג'ינס החל מ – 149.90 ₪.ג'ינס 7/8 החל מ –  179.90 ₪.ג'ינסים צבעונים החל מ - 179.90 ₪.  שלכם,
גלית

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook