"סיפורי בדים"- סדרה תיעודית חדשה

יום רביעי, נובמבר 16, 2016

היי יקיריי,

 בשבוע שעבר הוזמנתי לאירוע השקת הסדרה התיעודית החדשה של yes דוקו "סיפורי בדים", העוסקת במאחורי הקלעים של תעשיית האופנה הישראלית.


סידרת התעודה המקורית החדשה "סיפורי בדים" מביאה הצצה ייחודית אל הנעשה מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה הישראלית, וחושפת את הפער שבין הזוהר של עולם האופנה המקומי לבין המציאות הלא פשוטה בה הוא מתנהל.
הסדרה בת 6 פרקים ותשודר החל מה-23/11 בyes דוקו וב-yesVOD.

 היה אירוע יוצא מן הכלל!

בין הנוכחים באירוע נכחו אושיות האופנה של ישראל לדורותיהם שהגיעו במיטב מחלצותיהם וביניהם משתתפי הסדרה: המפיק מוטי רייף, המעצבות טובהלה ונעמה חסין, דורין פרנקפורט, לארה רוסנובסקי והד מיינר ואשתו הזמרת ריף כהן. כמו כן, נכחו באירוע סלבס רבים כגון: ציפי רפאלי,  עברי לידר, לאה שנירר, קרן מור, גלית גוטמן





צילום: רפי דלויה

 וכן יוצרי ומפיקי הסדרה: עידית אברהמי, אילנית באומן ועינב שנהר.
כמו כן, נכחו באירוע אנשים מוכרים רבים מעולם העסקים, ביניהם בכירי yes ובראשם המנכ"ל רון אילון, ליאורה עופר, איש העסקים אייבי נאמן, עו"ד דן להט, הרצל חבס, חברת הכנסת זהבה גלאון, אמיר חייק- מנכ"ל התאחדות התעשיינים לשעבר, אורנה אלוביץ', המסעדן שאול בן אדרת, המעצב דני מזרחי, ורד רמון ריבלין, יונה ויזנטל.


קצת על הסדרה,
במשך השנתיים האחרונות, עקבה הבמאית עידית אברהמי (״העיתונאים״) אחר מספר מעצבים בולטים וכן אחר מפיק האופנה מוטי רייפ בהכנות לקראת שבוע האופנה הישראלי.
כך אנו מקבלים תמונה מורכבת ומפתיעה על חייהם ועבודתם של מעצבי אופנה ישראלים בולטים כמו המעצבת והתעשיינית דורין פרקנפורט, המעצבות הוותיקות טובהל'ה ובִתהּ נעמה חסין והמעצבים הצעירים והמבטיחים לארה רוסנובסקי והֵד מיינר
כל זאת במקביל למעקב אינטנסיבי אחר עבודתם רוויית היצרים של רייפ ואנשיו: על רקע גל הטרור המתחולל בישראל, בליבו של אתר בנייה, מנסה רייפ לגרום לבלתי-אפשרי לקרות – להביא לגמר את - שבוע האופנה הישראלי.
באמצעות מעקב רווי סצינות דוקומנטריות, ועם שלל הופעות אורח של אנשי מפתח מקרב תעשיית האופנה - עיתונאים, אנשי יחסי ציבור, צלמים ודוגמניות - מציגה הסדרה את התעשייה הזוהרת-כביכול, תעשייה שנמצאת כל העת במאבק ונאלצת להתנהל במציאות יומיומית מורכבת של הישרדות ומצוקה כלכלית.

את הסדרה יצרו עבור yes דוקו הבמאית עידית אברהמי והמפיקה אילנית באומן ("תקופת מבחן")
מפיקים- אילנית באומן וענב שנהר, שנהר הפקות )ישראל, 2016)
ורך: בועז ליאון | מוסיקה מקורית: אבי בללי
)X 35 דק', ישראל, 2016)
הסדרה בת 6 פרקים ותשודר החל מה-23/11 בyes דוקו וב-yesVOD.

רשמתם ביומן?

שלכם,
 גלית

מוזמנים להכנס  לדף העסקי כאן  לקבלת עדכונים.
וכמובן לעקוב באינסטוש כאן

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook