ה BABY החדש שלי

יום רביעי, אפריל 05, 2017

היי קוראים יקרים שלי,

בכל פעם אני מספרת לכם על מותג אופנה ולייף סטייל חדש, מבקרת, מתייגת ועושה תחקיר מקיף עבורכם, הקוראים הנאמנים שלי.
הפעם בוחרת לספר לכם על ה - BABY האישי פרטי שלי:  MUST HAVE Fashion Point


כשאני מעבירה סדנאות וההרצאות על סטיילינג  בקבוצות או בקניות אישיות עם לקוחות, תמיד מבקשים ממני לקנות את הבגדים שלי, מהיכן את קונה? מוכרת? איפה מצאת? תמיד אותן שאלות.

לפני כשנה טסתי עם חברתי מזה 20 שנה - קרן אלמגור לברלין, לראות הופעה של הלהקה המדהימה קולדפליי, ככה אנחנו והבעלים מטיילים בעיר המהממת ובליבי גומלת ההחלטה - פה יש אופנה, חדשנית, טרנדית, איכותית וזולה.
את זה אני רוצה להביא למעגל הלקוחות שלי שהולך וגדל.
באותו ערב פגשנו מכרה ברלינאית שהזמינה אותנו למסיבה הכי שווה בעיר, מסיבה שאליה הוזמנו כל אורחי שבוע האופנה בברלין. בערב אכן הלכנו כולנו ושם במסיבה המטורפת שהיתה על גג של בניין גבוה, פגשנו את מיטב יצרני האופנה,
בעלי מותגים מברלין וממילאנו. אווירה של אופנה תשוקה וזוהר הובילו אותי אל דרכי החדשה.

קרן חברתי חברה אליי וכך למחרת כבר הוזמנו לבקר בכל הדוכנים של שבוע האופנה ברלין. ראינו, מדדנו, בחרנו את הקולקציה הראשונה. הצטיידנו בדוגמאות ראשונות וטסנו לארץ עם מזוודות מלאות בבגדים חדשים ובמהפכה היסטרית.




כמובן שבארץ התייעצנו עם מעצבים וסטייליסטיים אותם אני מכירה מתחום עיסוקי כסטייליסטית וכולם המליצו להוסיף עוד מעצבים ישראליים מקוריים שיתנו מענה לעוד לקוחות מכל הסוגים ובכל המידות.

היום...MUST HAVE Fashion Point עורכת מכירות בשיטת  POP UP STORE בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום כשאנחנו מקפידות על לוקיישנים מעניינים ויפים קצת שמפניה ונשנושים ודואגות שחווית הקניות תהיה מושלמת.





מביאות אליכם את המיטב מהעולם ומישראל במחירים שווים במיוחד תוך הקפדה על תפירה, איכות, נוחות, וטרנדים עולמיים.
והעיקר הכל נעשה באהבה.

מזמינה אתכן להיות שותפות באירוע הקרוב כבר מחר.
שימו לב לשילוט הנכון



מוזמנות גם לעקוב אחרי  באינסטוש כאן


שלכן תמיד,
גלית 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook