לגלות את נצרת מחדש

יום שני, נובמבר 01, 2021

אני רוצה לשתף אתכם באירוח מקסים שאליו הוזמנתי בחמישי האחרון במסגרת אירוע השקת הספא החדש במלון גולדן קראון הר הקפיצה נצרת.
מלון גולדן קראון שוכן באזור הר הקפיצה שבנצרת קרוב למקומות הפופולריים והחשובים בעיר וכמובן לעיר העתיקה. למלון נוף מרהיב ביופיו – הנוף הקסום של עמק יזרעאל אותו ניתן לראות מהלובי המרווח והיפהפה של המלון.





למלון הגעתי באופן עצמאי, קבלתי חדר בקומת הקרקע קומה 
G. החדר מרווח וגדול מאוד והוא מתאים גם לאירוח משפחות, בכניסה יש פינת סלון בו כורסאות שולחן, ספה נפתחת ומסך טלוויזיה, בהמשך יש חדר שינה בו מיטה זוגית מפנקת ארון גדול יחסית מסך טלוויזיה מיני בר פינת קפה חדר רחצה עם מקלחת ויציאה למרפסת מדהימה הנמצאת בגינה מקסימה עם פרחים וצמחים הפונים לנוף המשגע של עמק יזרעאל - חובה להיות שם בשעות השקיעה הנוף פשוט עוצר נשימה.




לאחר קבלת החדרים יצאנו לסיור בעיר בליווי מדריך מקומי 



התחלנו בביקור בשומשומית נצרת הקיימת משנת 1823, שם סיפר לנו בעל השומשומיה כיצד מכינים את חטיפי השומשום בטעמים השונים והמגוונים כגון חטיפים עם אגוזים עם כצח וכד'.. והכל בעבודת יד כפי שעשו זאת אביו וסבו.

משם עברנו לממתקי אחמד מחרום שם הוזמנו לטעום את הקינוחים המתוקים והטעימים של המקום. קינוחים בסגנון ים תיכוני כגון בקלאווה כנאפה מעמולים בסבוסה ועוד...


בדרך לעיר העתיקה עברנו דרך כנסיית הבשורה 

בסמטאות העיר העתיקה 

המשכנו לשוק בעיר העתיקה, זהו שוק עתיק מתקופת העותומנים בעל סמטאות רבות ולו כניסה אחת יחידה בעבר לסמטאות קראו בשמות בהתאם למקצועות השונים כגון סמטת הנגרים הפחחים וכד'. בעבר השוק היה ססגוני ובו דוכנים רבים של ירקות פירות ביגוד כלי בית ועוד. כיום ישנם הרבה דוכנים סגורים, בשל הקורונה נאלצו בעלי הדוכנים לסגור וחלקם נשארו סגורים עד היום אך נראה כי המקום משנה את פניו דווקא לטובה, הדוכנים והחנויות שנוהלו בעבר ע"י גברים מתעוררים כגלריות בבעלות נשים.




את הריח הקינמון של קפה אבו סאלם - הקפה העתיק ביותר משנת 1914 הרחנו כבר בקצה הרחוב. את פנינו קבל וויסאם בעל המקום והנכד של המייסד במשקה קינמון ואגוזים תוך שהוא מספר לנו את סיפור בית הקפה. היה מרשים לראות כיצד הכל נשאר כפי שהיה כולל הרהיטים ואפילו משחקי השש בש בני 100 שנה. הרגשתי שאני בתוך מוזיאון חי ונושם, פשוט חוויה!





בתוך השוק ישנו הגסט האוס של פאוזי עזר מקום מקסים בעל אווירה ייחודית  המבנה הוא מבנה עתיק בעיצוב ערבי ובו ישנם 15 חדרים לאורחים ובמרכזו חצר פנימית המאפשרת רוגע לאורחים.




למי שאוהב תבלינים אני ממליצה לבקר בתבליני אל באבור, המגוון שם גדול ותוכלו למצוא כל תבלין שבו תחפצו.


את ארוחת הצהריים אכלנו במסעדת AVRA. זוהי מסעדה יוונית והמנות בה טעימות מאוד ( מי לא אוהב יווני) אחת מהן מאוד מיוחדת זוהי מנה עשויה מבצק אפוי ממולא בגבינה. וכמובן אי אפשר יווני בלי אוזו ( והפעם בצבע כחול שיהיה גם נעים לעיניים) המסעדה נמצאת מעל בית מרחץ עוד מתקופת הרומאים.


 

אחה"צ התפנקנו בספא החדש והמושקע של המלון אשר גם ממנו ניתן לצפות בנוף המושלם לעבר עמק יזרעאל וכמובן גם להנות מהשקיעה היפהפיה.  

המעסות קבלו אותנו בחביבות, העיסוי היה מקצועי והרחצה בבריכה בה עבד הז'קוזי ללא הפסקה הייתה מענגת. באזור הספא יש חדר כושר גדול ומושקע ושני חדרי סאונה  האחת רטובה והשנייה יבשה בקיצור ספא מפנק מפנק.

זאת לא הפעם הראשונה שאני מבקרת בנצרת, אני גרה לא רחוק וביקרתי בה מספר פעמים גם בסיור למודי במסגרת לימודי תיירות לפני המון שנים ובכל ביקור בה, אני נהנית ואף מגלה כל פעם מחדש מקומות חדשים ופינות קסומות בסמטות העיר.

נהניתי מאוד מהשהות במלון.

 מלון גולדן קראון נצרת נמצא במיקום מעולה ומומלץ מאוד למי שחפץ בטיולים בנצרת ובכל אזור הגליל וצפון הארץ. מעבר לחדרים המרווחים ולספא' במלון גם בריכת שחייה uאולמות בהם ניתן לקיים כנסים ואירועים.


מוזמנים לעקוב גם באינסטוש כאן

שלכם תמיד,

גלית 


You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook