להפוך את הזבל למוזאון אומנות - ARTOGET

יום ראשון, פברואר 12, 2023

 

היי לכם,

חייבת לשתף אתכם במקום סופר מיוחד שביקרתי לא מזמן, סופרמרקט/מוזיאון שנאסף מהזבל. כן כן  הכל נאסף מהזבל שהאנשים זורקים.

את המוזיאון פתח מעצב הפנים היוצר והאומן אודי יפרח.

אודי נולד בירושלים ב 1970. אביו עבד במוזיאון ישראל וכילד בילה זמן רב עם אביו, ספג את האהבה לאסתטיקה, לאומנות, לעיצוב. אודי הוא אוטודידקט, ואת הכישרון שירש פיתח במהלך החיים הבוגרים כשהוא משלב אמנות ועיצוב פנים לחללים, בתים, עסקים ומוסדות.

אודי אוסף חפצים שנשכחו במחסנים, נזרקו לאשפה ומאוסף אישי שלו שנאגר במשך עשרות שנים, הוא יוצר ומעצב באהבה למיחזור , במשיכה לעיצוב מהקיים. הוא ניחן ביכולת לראות את היופי בחפצים משומשים, שאחרים זרקו, לתת כבוד למוצרים המספרים סיפורים אנושיים.

הדרך הזו הביאה אותו להקים את ARTOGET  סופרמרקט לאמנות ברוח הקיימות. המקום מבטיח מסע אישי, בין אמנות קיומית, עיצוב, מיחזור, תרבות וקהילתיות, חוויה נוסטלגית מרגשת וסוחפתת אשר מזכירה לנו את הילדות.

זהו מוזיאון שגודלו 2000  מטר, החלל מורכב מ 20 חדרים מעוצבים עם מאות אלפי חפצים, רהיטים, יצירות אומנות, וינטאג', ספרים, מוזיקה, קולנוע, תיאטרון שנאספו "מהזבל" וזכו לעדנה מחודשת בעזרת העיצוב של אודי יפרח, שנותן כבוד לקיים, לסיפור הנוסטלגי של כל פריט ובעזרת מגע אומנותי, אישי הופך אותו ל ONE PIECE ייחודי עם אנרגיה מחודשת.

במהלך השבוע המקום פועל כמוזיאון ובית ספר לאומנות קיומית, מארח יצירות של אמנים מוכשרים מהאזור. בערבים מתקיימים אירועים והופעות חיות ברוח הקהילה ובמטרה לתת במה ולאפשר רווח לכל העוסקים במלאכה.

 

במקום גם חדר ובו מבחר לא מבוטל של גמ"ח שמלות כלה ולידו חדר נוסף אשר הפך לבית כנסת אינטימי המשמש את הקהילה בימי שבת חג ואירועים.

בקומה העליונה גג פתוח ענק כולו צמחייה  פינות ישיבה בר ובמה להופעות .




ולמה סופרמרט? כי כל החפצים שם למכירה

בית לאומנים, קהילה הנותנת במה ליצירות, מקום מפגש עם הקהל, נגישות ופרנסה ליוצרים צעירים וותיקים כאחד.

מחיר כניסה- 30 ₪.

ARTOGET- העצמאות 16, חדרה.

שעות פתיחה-  ימים א-ה 10-18:00, יום ו 10:00-14:00

לתיאום סיור לקבוצות-050-2709646

 

אתר- www.artoget.art

Instagram @artoget.art

Facebook @ArtogetIL

 

You Might Also Like

1 comments

  1. נראה מקום מיוחד מאוד תודה על ההמלצה

    השבמחק

Like us on Facebook