SOFWAVE הבחירה הנכונה למתיחת עור

יום חמישי, פברואר 16, 2023

SOFWAVE

?הסוף למזרקים והניתוחים

SOFWAVE (סופוויב) הינה חברה ישראלית המייצרת מכשור רפואי לטיפול בקמטים, חידוש, מיצוק ושיפור עור הפנים והצוואר, היא פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך בעולם הרפואה האסתטית. החברה זכתה לתשבוחות ואהדה רבה בקרב מומחים מהתחום.

SOFWAVE מביאה גישת טיפול חדשנית המייעלת את תחום הרפואה האסתטית, לא פולשנית, ללא זמן החלמה או אדמומיות לאחר הפרוצדורה, כבר לא תצטרכי לשבת בבית מספר ימים עד להחלמה, כבר לא תצטרכי למרוח טונות של מקאפ על מנת להסתיר את הטיפול.

 המכשיר המאושר ע"י ה- FDA שהושק בשבוע שעבר במרפאה היוקרתית של דר' ליאת אטס-פוקס בעיר מודיעין-מכבים-רעותכבר הספיק לצבור פרסים בינלאומיים יוקרתיים ביניהם שלCOSMOPOLITAN, ELLE  NEWBEAUTY,  -  Shape , הכרה מרופאים מומחים בינלאומיים שמשתמשים בו לטיפול בקמטים ולהרמת גבות וצוואר.


 דר' ליאת אטס-פוקס, מומחית לאוקולופלסטיקה, מנתחת עיניים בכירה ומומחית לאסתטיקה רפואית - כירורגיה פלסטית של עפעפיים ופנים עליונות. כרופאה המתמחה באזור העיניים ופנים עליונות, דר' ליאת אטס-פוקס שמה דגש רב באבזור המרפאה בטכנולוגיה החדישה והעדכנית ביותר לטיפול באזורים עדינים ורגישים אלו ומאפשרת למטופליה את האפשרות להגיע לתוצאות ללא פעולה כירורגית פולשנית.

ביום השקת המכשיר במרפאה, ד"ר ליאת אטס-פוקס, אמרה: "מכשיר האולטרסאונד בעל אישור FDA להרמת גבות והעלמת קמטוטים קטנים, ואפקטיבי במיוחד במיצוק בקו הלסת והצוואר. את התוצאות אפשר לראות החל מחודש לאחר הטיפול, ואחד היתרונות הגדולים זה שאין צורך בכלל בזמן החלמה. אני מתרגשת לבשר שהמכשיר הייחודי הגיע אלינו למרפאה."

המכשיר קיבל  אישור FDA  להרחבת השימוש גם עבור טיפול לשיפור מראה הצלוליט בטווח הקצר

לאחרונה התקבל אישור FDA  נוסף למכשיר המרחיב את השימוש בטכנולוגיה גם עבור טיפול לשיפור מראה הצלוליט בטווח הקצר, בטיפול לא פולשני. טיפול בצלוליט הוא כידוע אחד מטיפולי הגוף החשובים ביותר בעולם האסתטי בגלל התפוצה הרחבה של התופעה אצל נשים בכל הגילאים ובגלל המחסור בפתרונות יעילים, בטוחים וללא זמן החלמה משבית. אישור זה מתווסף לאישור ה-FDA שניתן לחברה לטיפול לא פולשני לשיפור קמטי הפנים והצוואר וכן לאישור ה-FDA לטיפול לא פולשני להרמה של הגבות והרמה של רקמות רפויות מתחת לסנטר. כל זאת, באמצעות טכנולוגיית ה-SUPERB הייחודית של החברה. האישורים הונפקו לאחר שSOFWAVE ביצעה ומבצעת מספר רב של מחקרים קליניים עם מאות מטופלים כדי להוכיח את היעילות והבטיחות של המוצר. מחקרים קליניים אלה בוצעו ומבוצעים ע"י מנתחים פלסטיים ודרמטולוגים מובילים בארה"ב ובאירופה.

המכשיר בעל טכנולוגיית האנטי אייג'ינג  ( Ultrasound Parallel Beam) מבוססת גלי אולטרסאונד 

כיצד פועל המכשיר:

המכשיר החדש פועל על אנרגיית אולטרסאונד העוברת במדויק דרך שכבת העור החיצונית, בעומק 1.5 מ"מ ובכך מונעת פגיעה ברקמות שומן, עצבים וכלי דם. קרני אולטרסאונד בתדר גבוה מתפשטות דרך הרקמה ויוצרת מערך של 7 אזורים תרמיים תלת מימדיים יחודיים בצורת גליל בשכבת הדרמיס, המופרדים ע"י אזורים של רקמה לא פגועה, בכך יוצרים אפקט מדורג בדרמיס האמצעי. אפקס האולטרסאונד המדורג יוצר קואגולציה תרמית מבוקרת שהינה מוארכת ורב כיוונית תוך שמירה על האפידרמיס ועל הרקמות העמוקות. חימום רקמות העור מעודד יצור ושחזור קולגן. מנגנון הקירור מגן על האפידרמיס ומסייע במיקוד האפקט הטיפולי במרכז הדרמיס.

השיטה הייחודית בעת טיפול בטכנולוגיית SOFWAVE משפיעה על הרקמה ומעוררת יצור מחודש של קולגן ואלסטין. כשהתוצאה הסופית היא מיצוק והידוק העור, הסרת קמטים, הרמת גבות וצוואר ועיצוב קו הסנטר

הטיפול החדשני נעשה בפגישה אחת או שתי פגישות. מטרתו למצק את עור הפנים והצוואר, להרים את הגבות והסנטר ולשפר את נראות העור. יעילות הטיפול ובטיחותו אינם תלויים בצבע עור, איכותו וסוגו ומעניק תוצאה אפקטיבית לאורך זמן של מתיחת העור.


עלות הטיפול לצרכן:
 כ  8,000 שח (תלוי באזור הפנים)    

לתיאום וייעוץ:
ד"ר ליאת אטס-פוקס טל'  0549755980
המרפאה, מודיעין-מכבים-רעות
 
רוצים לראות את התוצאות שיהיו אחרי הטיפול  שלי? עקבו אחריי באנסטגרם 


שלכם,
גלית 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook